יש לכם שאלה? נשמח לענות!

מה הם תנאי שביעות רצון הלקוחות שלנו?

אנו מאמינים בשירותים אותם אנו מספקים ובמוצרים אותם אנו מוכרים. אנו שואפים ל-100% שביעות רצון לקוחות מהשירות אותו אנו מספקים ואף פועלים כדי להגיע למצב הזה:

1. ליווי טלפוני – אנו מציעים ללקוחותינו ליווי טלפוני בעת הרכישה באתר. בכך אנו מקווים לענות על שאלות אשר עשויות לצוץ כחלק מתהליך הרכישה. בעזרת ליווי זה, אנו אף עוזרים ללקוחותינו להימנע מטעויות אשר עשויות לפגוע באיכות המוצר המוזמן.

2. פירוט אופן ההזמנה – אנו דואגים לעדכן את עמודי המוצרים שלנו בצורה שוטפת. ברוב המוצרים מוצגים מחשבון מחירים והסברים אודות המוצר, גימורים ומשלוחים. אנו מזמינים את לקוחותינו לקרוא אודות המוצרים אותם הם רוצים להזמין כדי ליצור התאמה בין הציפיות שלהם לבין המוצר המוזמן.

3. לוחות זמנים – עמודי המוצרים שלנו כמו גם תהליך הרכישה, כוללים הסבר בדוייק אודות לוחות הזמנים בהם כל מוצר מוכן. חשוב להקפיד לעבור על ההגדרות הללו. אנו מקפידים לעמוד בלוחות הזמנים אותם אנו מפרסמים ולא תמיד יכולים לקצר זמנים. לקוחות המעוניינים לקצר זמני ייצור מוזמנים ליצור עמנו קשר טלפוני ולשאול האם זה אפשרי.

4. בדיקת הזמנות לפני ייצור – אנו עושים כל שביכולתנו כדי לעבור על עיצובים לפני שאנו מעבירים אותם לביצוע. במידה ואנו חושדים כי משהו אינו קשורה, אנו תמיד נודיע ללקוחותינו על כך. יחד עם זאת, איננו יכולים להתחייב לעלות על כל הבעיות שעשויות להופיע בקובץ. לכן אנו ממליצים לכל לקוחותינו לעבור על כל הפרטים בדקדקנות, לעשות שימוש בתמונות וקבצים ברזולוציה גבוה, לאשר דוגמאת PDF שהמערכת מייצרת אוטומטית ובמידת הצורך, להזמין דוגמאת הדפסה לפני אישור ההדפסה הסופי.

5. בקרת איכות – כחלק מתהליך אריזת המוצרים, אנו מקפידים לבחון אותם במטרה לגלות פגמים, אם ישנם כאלה. עפ"י רוב, כאשר מתגלים פגמים, אנו מטפלים בהם תוך כדי עמידה בזמנים. יחד עם זאת, איננו יכולים להתחייב לגלות כל פגם אפשרי. לקוחות שאינם מרוצים מאיכות המוצר שסופק להם מוזמנים לפנות אלינו ואנו נפעל כדי לרצות אותם.

לקוחות שאינם מרוצים מהמוצר שהזמינו, מוזמנים ליצור עמנו קשר. אנו מצידנו כמובן נפעל כדי לתקן את המצב. התהליך הוא פשוט:

1. יוצרים עמנו קשר טלפוני ומסבירים לנו את מהות הבעיה שנתגלתה במוצר.

2. במידה ומתאפשר, שולחים לנו תמונה של הפגם לצורך המחשה. במקרים מסויימים אנו נסתפק בתמונת המחשה כדי להבין את מהות הבעיה ועפ"י רוב נפעל כדי לייצר את המוצר מחדש ללא תוספת עלות.

3. החזרת המוצר הפגום – במידה ואין אפשרות להמחיש את הבעיה שנתגלתה במוצר ע"י שליחת תמונה, אנו מבקשים שלקוחותינו יישלחו אלינו את המוצר בחזרה. במידה ונאשר כי אכן קיימת בעיה במוצר, אנו מתחייבים לזכות את לקוחותינו בעלות המשלוח וכמובן לייצר את המוצר מחדש ללא הפגם.

על אף הנ"ל, ישנן סיטואציות שהן מעבר לשליטתנו ולפיכך לא נוכל לקבל על עצמנו את האשמה הכרוכה במוצר הפגום. הסיטואציות הללו כוללות:

1. טעויות כתיב, תחביר או כל שגיאת הקלדה אשר באחריות הלקוח

2. הדפסה מקבצים באיכות ורזולוציה נמוכה שסופקו ע"י הלקוח

3. שגיאות עיצוביות אשר מקורן בשימוש לא תקין במערכת

4. שגיאות באפיון המוצרים או ההזמנות שהן באחריות הלקוח.

5. פגמים אשר נגרמו למוצרים לאחר האספקה ללקוח

6. סטיות מינוריות ברמת הצבעוניות אשר מקורן בפער הקיים מהתצוגה על מסך המחשב והמראה לאחר ההדפסה

אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר טלפוני או באימייל ולשאול כל שאלה (:

כיצד ניתן לקבל את המוצרים שהזמנתי דרך האתר?

קיימות מספר דרכים לקבל את המוצרים שהוזמנו:

1. דואר רשום – בד"כ 5-7 ימי עסקים עד לסניף הדואר הקרוב למקום המגורים
2. דואר שליחים – מדלת לדלת – בד"כ 2-3 ימי עסקים.
3. הובלה מיוחדת – עד 24 שעות

לפרטים נוספים ומפורטים לגבי מדיניות משלוחים לחצו כאן

אילו סוגי קבצים ניתן להעלות לאתר?

המערכת הופכת את הקבצים שאתם שולחים אלינו לקבצי PDF ניתן לשלוח את מרבית מקבצי המחשב המקובלים, כמו JPG,TIFF,EPS,GIF,BMP,PNG וכמובן גם קבצי PDF.

האם אפשר להזמין מוצר שאינו במידות המופיעות באתר?

בהזמנת מוצר תידרשו לבחור מידה מתוך רשימת מידות סטנדרטיות הקיימת במערכת (המידות בסנטימטרים). לרוב המוצרים יש מספר מידות אשר נקבעו על ידינו לניצול מרבי של שטח ההדפסה ולחסכון מקסימאלי בעלות הסופית ללקוח, ולכן מומלץ מאוד לבחור באחת המידות המוצעות. גם תבניות העיצוב שנמצאות באתר עוצבו לפי מידות קבועות. עם זאת, אם ברצונכם לרכוש מוצר במידה אשר אינה מופיעה בתפריט, אנא פנו אל נציגי השירות שלנו דרך הצ’אט או דרך דף צור קשר, עם פירוט המוצר והמידות הרצויות. נמח לעמוד לשירותכם בכל שאלה!

מדוע כדאי להזמין מוצרי דפוס דרך האתר?

ישנם מספר יתרונות ברורים להזמנת מוצרי דפוס דרך האתר:

1. מחיר – הזמנת מוצרי דפוס דרך האתר הינה הדרך הזולה ביותר להזמת מוצרי דפוס. וההסבר לכך פשוט,
כאשר אתם מזמינים דרך האתר אתם מעצבים בעצמכם, הקובץ שאתם יצרתם מגיע מוכן ישירות למכונת
הדפוס ללא מגע יד אדם ומודפס אוטומטית, תהליך פשוט זה שאינו מצריך התערבות של גורמים
מקצועיים,חוסך לכם כסף רב ולכן המחירים להזמנה דרך האתר, אכן זולים מהזמנה מבית דפוס רגיל.
2. נוחות – האתר תמיד זמין, בכל יום ובכל שעה. המשמעות היא שבכל רגע תוכלו לבצע הזמנה חדשה או
לבדוק את הסטטוס של הזמנה קיימת במערכת – המערכת אף תדאג לעדכן אתכם בדוא"ל על כל שינוי
בסטטוס ההזמנה.
3. הזמנות חוזרות – כל העבודות שהוזמנו על ידי המשתמשים נשמרים במערכת בתיקייה אישית, כשאתם
מזמינים בפעם הראשונה אתם מקבלים שם משתמש וסיסמא המאפשרים לכם לשוב אל ההזמנה הקודמת
בעתיד במרחק כמה קליקים בעכבר.

האם הקניה באתר בטוחה?

עמדת התשלום באתר "דפוס פלוס דיזיין" מאובטחת באמצעות הטכנולוגיות המתקדמות ביותר של אבטחת מידע S.S.L ופרטי כרטיס האשראי אינם נשמרים במערכת. דבר שנועד להבטיח שלא יעשה כל שימוש לרעה בפרטיך האישיים, ובחיוב כרטיס האשראי שלך, כך שלמעשה פעולת הרכישה שלך דרך האתר, אינה שונה מרכישת כרטיס בקולנוע, או רכישת מוצרים בסופר, להיפך פעולת הרכישה באתר אף יותר מאובטחת מאלה.

האם ניתן לשנות את שם המשתמש והסיסמא שלי?

כן. את שם המשתמש והסיסמא ניתן לשנות תחת "ניהול החשבון אישי" – שינוי סיסמא (לחצו כאן למעבר) . אנו מעודדים את משתמשי האתר לשנות את שם המשתמש והסיסמא שלהם לעיתים תכופות לצורכי בטחון.

האם ניתן להיכלל ברשימת התפוצה באתר?

כן, כמובן. כל משתמש הקיים במערכת הממוחשבת שלנו יכול לבחור האם להכלל ברשימת התפוצה שלנו. תמיד תוכלו לבחור להכלל שוב ברשימת התפוצה ולהסיר מתי שתבחרו. חברי רשימת התפוצה שלנו הם הראשונים הזוכים ללמוד אודות המבצעים והחידושים האחרונים באתר. להצטרפות:

האם ניתן לבטל הזמנה לאחר שהוזמנה באתר?

רוב המוצרים ושירותי ההפקה שהחברה מעניקה למשתמש הינם אישיים בהתאם לדרישותיו הספציפיות האישיות ואינם ניתנים לשימוש ו/או העברה על ידי גורם אחר. המשתמש מודע ומסכים כי הטובין אותם מספקת החברה הינם טובין שיוצרו במיוחד לפי הזמנתו, בהתאם להגדרה המופיעה בחוק הגנת הצרכן, התשמ"א 1981.

מוצרים שלא עברו שינוי והתאמה אישית ניתנים להחזרה תוך 14 ימי עסקים מיום רכישתם בהצגת חשבונית רכישה מקורית ובתנאי שהמוצר אינו פגום או נפגע.

האם ניתן לעקוב אחרי מצב ההזמנה שלי?

כמובן! אחד היתרונות הגדולים ביותר לעבודה עם המערכת הממוחשבת שלנו היא היכולת לעקוב אחר התקדמות יצור העבודה. בעמוד "החשבון שלי" ישנו קישור הנקרא "הזמנות" (לחצו כאן למעבר). לחיצה עליו, תציג את רשימת המוצרים שהוזמנו בעבר ואלו שנמצאים בתהליך היצור כאשר ליד כל מוצר מוצג סטטוס היצור שלו. כך תוכלו לדעת האם הזמנתכם נקלטה, האם שובצה ליצור והאם ומתי נשלחה אליכם. בכל מקרה של שינוי הסטטוס תקבלו עדכון בדואר האלקטרוני על סטטוס ההזמנה שלכם.

האם ניתן לבצע הזמנות חוזרות דרך האתר?

הזמנת הדפסות חוזרות הינה פשוטה במיוחד דרך האתר שלנו. תחת "החשבון שלי" נמצא קישור "הזמנות" אשר תחתיו נמצאות כל ההזמנות ההיסטוריות שלכם שהוזמנו על-ידכם באתר וניתן ללחוץ על כפתור "הזמן שוב". לא רק שתוכלו להשתמש בעיצובים כמה פעמים שתרצו, אלא שאם תרצו תמיד תוכלו לשנות חלק מהפרטים הכלולים בעיצוב.

באילו אמצעי תשלום ניתן לבצע הזמנה באתר?

אנו תומכים בתשלום באמצעות כרטיסי אשראי או פייפאל. אנו תומכים כמעט בכל הכרטיסים המקובלים בישראל, אם בכל זאת אינכם מעוניינים לשלם בכרטיס האשראי באמצעות האינטרנט, אינכם חייבים לעשות זאת. תוכלו לבצע את התשלום גם באמצעות פניה למוקד הטלפוני.

לא מצאתי שום דבר שמתאים לי באתר שלכם, האם תוכלו לעצב לי משהו אחר?

אם לאחר עיון מקיף בכל הדוגמאות באתר, בכל זאת לא מצאתם את מבוקשכם תוכלו לפנות במייל או למוקד הטלפוני ולהגדיר את ציפיותיכם, ואנו נשמח לעצב עבורכם. כנסו לעמוד העיצוב והגרפיקה שלנו למחירון (לחצו כאן).

האם ישנה הנחה על כמויות גדולות?

כמובן, ככול שהכמות גדלה כך המחיר מוזל – להצעות מחיר בכמויות גדולות נשמח לעמוד לשירותכם במענה הטלפוני ובמייל. למעבר לעמוד צור קשר לחצו כאן

האם המוצר הסופי יהיה זהה לזה שרואים על המסך עם ביצוע ההזמנה?

עם התקדמות הטכנולוגיה ושימוש במערכות אמינות המאפשרות דיוק המקסימלי אנו מגיעים לרמות דיוק גבוהות, יחד אם זאת ייתכנו שינויים קלים בגוונים. יש לשים לב שבמסכי LCD הצבעים נראים שונים ממסכים רגילים. כמו כן, צבעי ההדפסה נראים שונה מהצבעים על מסך המחשב או הטלפון החכם.

האם המחירים באתר כוללים מע''מ?

אכן – כל המחירים המוצגים באתר כוללים מע"מ.

האם ניתן לאסוף את העבודה מחברתכם ולחסוך את עלות המשלוח?

ניתן לאסוף את העבודה באופן עצמאי ולחסוך את עלות המשלוח מחנות המפעל בכתובת: הדר 39, באר יעקב.  בעת הרכישה יש לסמן "משלוח איסוף עצמי", ואנו נתאם עימך מועד איסוף להזמנה ברגע שההזמנה תיהיה מוכנה.

יש עוד מאגרי תמונות חוץ ממה שמופיע באתר?

פלוס דיזיין מחזיקה במאגר תמונות עשיר ואנו נשמח  להתאים לכם תמונה לפי בקשותיכם. אתם מוזמנים לפנות אלינו בעמוד צור קשר למידע נוסף. 

מאגרי תמונות חינם
Flickr – מאגר עשיר של תמונות איכותיות בקטגוריות מגוונות
Sxc.hu – מאגר תמונות ענק, שחלק ניכר ממנו ניתן לשימוש חופשי
Photobucket – מאפשר העלאת והורדת תמונות איכותיות
Dreamstime – בנק תמונות גדול שמאפשר הורדת תמונות איכותיות ללא עלות
FreeDigitalPhotos – אוסף ענק של מבר תמונות מכל הסוגים והז'אנרים בחינם ושימוש חופשי
 .
מאגרי תמונות גדולים ואיכותיים יותר – בתשלום
האם ניתן להגיע אליכם ולבצע הזמנה?

אנחנו יותר מנשמח לקבל אתכם בדפוס שלנו! אנחנו נמצאים בכתובת הדר 39, באר יעקב. מומלץ אך לא חובה – לתאם הגעה מראש למניעת המתנה.

רוצה שנציג יחזור אליך?

    עדכונים לגבי מבצעים והנחות במייל

        או