שילוט בטיחות ואזהרה

ישנם סוגים רבים של שלטי בטיחות כגון שלטי אזהרה, שלטי מידע, שלטי הכוונה, שלטי איסור, תמרורים, שלטים תפעוליים ועוד. הגורם המשותף בין כל הסוגים השונים הינו להעביר מידע בשטח ובצורה בולטת. השלטים הנמצאים בתנאי חוץ צריכים להיות זוהרים או מחזירי אור על מנת שייבלטו בשעות הלילה וישימו לב אליהם. תכונה נוספת ולא חשובה פחות הינה העמידות, רמת העמידות משתנה בהתאם לתנאים ולמיקום וכך גם החומר גלם. אצלנו תמצאו חנות אינטרקטיבית לרכישת כל סוגי השילוט בקלות, במהירות במחירים אטרקטיביים. בחרו את שלטי הבטיחות שלכם והמוצר בדרך אליכם. דפוס פלוס דיזיין מתמחה בייצור שלטי בטיחות מכל הסוגים לאורך שנים, והצוות שלנו ישמח לעמוד לשירותכם בכל שאלה!


חזרה לכל המוצרים

 

מהו שילוט בטיחות ומהו שילוט פולט אור? מי צריך שילוט בטיחות וכיצד שילוט פולט יכול לסייע לעסק שלכם? על זאת ועוד במאמר הבא

שלטי בטיחות פלוס דיזיין

שלטי בטיחות

ישנם מקומות רבים המחויבים על פי חוק לתלות שלטי בטיחות. שלטי הבטיחות מתריעים מפני סכנות שונות, סכנות הרלוונטיות למקום שבו הם נמצאים. כמו כן התקנות לגבי שלטי הבטיחות יכולות לנבוע מטעמים של רשויות שונות, כמו למשל פיקוד העורף או מכבי האש. שלטי הבטיחות יכולים למנוע תאונות, לסייע במקרים של אסונות ופשוט להציל חיים או למנוע כל פגיעה בנפש. מסיבה זו אין לזלזל בנושא, חשוב לתלות את שלטי הבטיחות במקומות הנכונים על פי התקנות ויש להשתמש בשלטים איכותיים הנראים בצורה ברורה גם בתנאי ראות לקויה, כמו למשל במקרה של שריפה הממלאת את החלל בעשן.

שילוט פולט אור

אצלנו ניתן להשיג שלטים פולטי אור המאפשרים נראות גבוהה של שלטי הבטיחות. אלו הם שלטים המצופים בחומר מיוחד הפולט אור זרחני. שלטים פולטי אור מחויבים על פי התקנות השונות של שלטי בטיחות. בזכותם ניתן להתמצא ולראות את שלטי החירום גם בתנאים של ראות לקויה, כמו במקרה של מבנה אפוף עשן ו/או מנותק מזרם החשמל. בעזרתם ניתן בקלות לסמן יציאות חירום, מיקומו של ציוד כיבוי אש וכל אזהרה חשובה שצריך לסמן בעזרת שלטים.

השלטים שלנו עומדים בתקנים של רשויות החירום השונות, הם מגיעים בגדלים הנדרשים על פי חוק ומתאימים לעסקים, מקומות ציבוריים, מפעלים, בנייני מגורים  וכל מקום בו נדרש שימוש בשלטי אזהרה.

מי צריך שלטי בטיחות?

כל עסק צריך שלטי בטיחות והם משתנים בהתאם לפעילות, אופי המקום והחומרים בהם נעשה שימוש. שלטים מסוג זה ניתן למצוא במקומות ציבוריים, עסקים פרטיים, בתי חולים, משרדי ממשלה, רשויות מקומיות ובעצם כל מבנה או בית עסק. למשל מפעלי תעשייה נזקקים לשלטי בטיחות המזכירים לעובדים את החובה של שימוש בציוד בטיחות; שלטים המתריעים על נוכחותם של חומרים דליקים או שילוט לחומרים מסוכנים אחרים; שלטים המזהירים מסכנות כלליות בסביבת המפעל; שלטים המסמנים את יציאות החירום, ציוד כיבוי האש וכו'. שילוט לבריכות שחיה המזהירים מפני מים עמוקים, סכנת החלקה, שלטים המזהירים מפני נוכחותם של חומרים מסוכנים ועוד.

לסיכום

שלטי בטיחות ושילוט פולט אור נועדו לתת מענה חשוב לבעיות אשר עלולות להתעורר במצבי חירום, כמו למשל רעידת אדמה, שריפה, מצבי חירום על רקע בטחוני וכל מצב בו ישנה סכנה לפגיעה בנפש או רכוש. השלטים משמשים הן כתמרור אזהרה למניעת אסונות, כמו למשל שלטי אזהרה המתריעים מנוכחותם של חומרים דליקים ועד אמצעי הצלה כמו שילוט פולט אור המסמן את פתחי המילוט או מיקומו של ציוד הכנה לשעת חירום.

בכל צורך בשלטי בטיחות ושילוט פולט אור נשמח לעזור לכם לבחור את השלטים הנכונים, לייעץ לגבי מיקום השלטים והגדלים הנדרשים. אם יש לכם עסק ואתם נזקקים לשלטי בטיחות ושלטים פולטי אור פנו אלינו. אנו בבית דפוס פלוס דיזיין נשמח לסייע לכם ולספק לכם כל סוגי השלטים בהתאם לדרישות ולצרכים שלכם.

להמשך קריאה בבלוג שלנו לחצו כאן לקריאת המאמר

דילוג לתוכן