כל מה שצריך לדעת על חיפוי זכוכית למטבח

מה זה חיפוי זכוכית?

עם התפתחות הטכנולוגיה בשנים האחרונות הפכה הזכוכית לחומר גלם עיצובי, פרקטי ופופולרי בכל רחבי העולם. עיצוב בזכוכית הפך לנגיש יותר בעזרת מכונות עיבוד מתקדמות המאפשרות להתאים את החומר גלם לכל מטרה. השימוש בזכוכית כחיפוי ניתן לראות הן בתוך הבית והעסק והן מחוצה להם חיפוי מבנים. מעצבים רבים ממשיכים לחדש ולמצוא דרכים לעצב באמצעות זכוכית ולשדרג את מראהו של כל חלל בצורה משמעותית. שימוש בחיפוי זכוכית נותן תחושה של עומק, מרחב ואור, וניתן להתאמה אישית ועיצוב במגוון צבעים והדפסים ללא הגבלה. חיפוי זכוכית מאפשר תחזוקה קלה ועמידות לאורך שנים.

חיפוי זכוכית צבועה למטבח

לאן הוא יכול להתאים?

חיפויי זכוכית מתאימים לשימוש ללקוחות פרטיים ועסקיים כאחד. ניתן לראות את השימוש בחיפוי זכוכית בכל חדרי הבית ועסקים למיניהם. ברוב המקרים התקנת חיפוי זכוכית נעשית ב"חדרים רטובים" כגון חדרי הרחצה והמטבח אך גם מתאים לכל אזור אותו תרצו לעצב בעזרת זכוכית כמו קירות משרד, מעליות, ארונות, שולחנות וכו'. את הזכוכית ניתן להתאים לכל מידה, לשלב הדפסה דיגיטלית או לצבוע בגוון אחיד בהתאם לדרישה וההתאמה לשטח אותו רוצים לחפות.

חיפוי זכוכית מודפסת למטבח

איזה סוגי חיפוי זכוכית קיימים?

ישנן 2 זכוכיות המשמשות לחיפוי זכוכית:

זכוכית רגילה שקופה: בעלת גוון ירקרק עקב ריכוז גבוהה של עופרת אשר משפיע על הצבע שלה, ולכן מומלץ להשתמש בה אך ורק בבחירת גוונים כהים. (נחשבת לזולה יותר בין השתיים)

זכוכית אקסטרה קליר: עוברת עיבוד של הוצאת העופרת ולכן הינה נטולת הגוון הירקרק. לרוב מומלצת לשימוש בצבעים בהירים או הדפסים.

עובי הזכוכית הנהוג לשימוש בחיפוי זכוכית הינו 6 מ"מ, מה שמאזן בין חוזק ועמידות לבין שמירה על משקל אידיאלי, שקיפות מרבית ודיוק בגווני הצבע. במקרים מסויימים ניתן להתשמש בזכוכית בעובי 8 מ"מ לפי המלצת המתקין. השימוש בזכוכיות עבות או דקות מ- 6 מ"מ אינו מומלץ.

הזכוכית עוברת תהליכי חיסום וליטוש יהלום ההופכים אותה לעמידה בחום, בטיחותית במקרי שבירה, אינה רגישה לשריטות וחומרי ניקוי – מה מתאים אותה לשימוש כחיפוי זכוכית למטבח ובקרבת הכיריים.

חיפוי זכוכית מופשט למטבח

מה המחירים של חיפוי זכוכית?

המחיר משתנה בהתאם חיפוי אותו תרצו לעשות ויעלה
ככל שתבחרו עיצובים מיוחדים וחיתוכים לא סטנדרטיים. בנוסף, חיפוי זכוכית עם הדפסה ייקר עבורכם את המחיר, לעומת חיפוי זכוכית עם צבע.

* התמחור לחיפוי זכוכית למטבח נעשה לפי מחיר למטר
רבוע או מטר רץ – יש לשים לב לפרט זה בעת קבלת הצעת מחיר מהספקים השונים!

המחיר כולל מדידה בשטח, זכוכית מחוסמת 6 מ"מ בצבע או הדפסה בהתאם, פינויי שקעים והתקנה מקצועית.

מחיר חיפוי זכוכית למטבח בצבע:

950 – 1200 ש"ח למ"ר (כולל מע"מ)

מחיר חיפוי זכוכית למטבח בהדפסה דיגיטלית:

1300 – 1700 ש"ח למ"ר (כולל מע"מ)

חיפוי זכוכית בצבע אחיד

מה יש לקחת בחשבון?

לאחר שהחלטתם לעשות חיפוי זכוכית במטבח או המשרד שלכם יש מספר דברים שצריך לקחת בחשבון:

גובה חיפוי המטבח – ברוב המקרים גובה חיפוי המטבח ייקבע לפי הארונות העליונים הנקראים גם קלאפות ונתלים בדרך כלל בגובה של 60 ס"מ מהשייש. לעומת זאת, ישנם מטבחים בהם החיפוי עולה מעל לקלאפה עד לגובה תקרה.
במקרים כאלה, אנו נבחר בקפידה את הצבע או הדפס על מנת שלא יווצר עומס על העיצוב.

פינוי חורים לשקעי החשמל – בשלב תכנון ועיצוב החיפוי יש לקחת בחשבון את מיקום השקעים במיוחד כאשר מדובר על חיפוי זכוכית מודפסת למטבח בכדי שלא תיפול גרפיקה על שקעי החשמל. כמו כן, נדאג למקם את כל השקעים
במיקומים הסופיים שלהם כיוון שלאחר חיתוך הזכוכית לא ניתן לשנות או להוסיף פתחים נוספים בזכוכית המחוסמת.

אובייקטים המונחים על השיש – בעת עיצוב החיפוי יש לקחת בחשבון את מיקום החפצים שיונחו על בסיס השיש במיוחד כאשר מדובר על חיפוי מודפס – לדוגמא: מתקן המים, קומקום חשמל, מכונת קפה, מיקסר וכו'. בפלוס דיזיין
תקבלו ייעוץ מקצועי והכוונה ממעצבים ומתכננים בעלי ניסיון רב.

בחירת הדפס או צבע – במקרה של ארונות עליונים, נבחר חיפוי שיהיה הרמוני ומשתלב לקלאפה ולשיש הקיים. אם מדובר במטבח בו הותקנה קלאפה בעלת טקסטורה או הדפס ייחודי נבחר חיפוי בגוונים ניטרליים יותר. במקרה שארונות
המטבח סולידיים נוכל לבחור לשלב הדפס על גבי החיפוי זכוכית שישמש כאלמנט עיצוב מרכזי.

חיפוי זכוכית לבנה למטבח

מה השלבים לחיפוי זכוכית?

לחיפוי קיר המטבח בזכוכית יש מספר שלבים:

תכנון – יש לתכנן את נקודות החשמל ואת אזורי החיפוי מראש לצורך התאמה לעיצוב ושטח העבודה. את הזכוכית חותכים בצורה מדויקת לפי הקיר ולאחר החיסום לא ניתן לחתוך או לשנות אותה, וכמו כן אם מדובר בחיפוי מודפס יש להתחשב בכל הקירות בכדי ליצור הרמוניה ומעבר תמונה וצבעים אחיד.

בחירה – בפלוס דיזיין תמצאו מבחר ענק של דוגמאות לצבעים או הדפסים לחיפוי זכוכית. אם מדובר על חיפוי בצבע אחיד, הנציג יכווין אתכם לקטלוג צבעים בשלב המדידה בשטח או הפגישה במשרדנו. בחיפוי זכוכית מודפסת ניתן לבחור ממאגר התמונה של פלוס דיזיין או מאגרי תמונות אחרים המאפשרים שימוש בתמונות באיכות גבוהה. לאחר הבחירה או הפגישה עם הגרפיקאים תקבלו הדמיה ממוחשבת המציגה את ההדפס על המטבח הקיים שלכם לצורך התאמה מלאה.

מדידה וחלוקה – ביום המדידה ייקבעו בשטח כל הפרטים הסופיים כגון חלוקת הזכוכיות, מידות מדויקות, מיקום השקעים וצבע או פריסת ההדפסה. כמו כן נעשית בדיקה להכנסת הזכוכיות לתוך הדירה או העסק בצורה נוחה ואם יש צורך במנוף. שלב זה הינו החשוב ביותר כיוון שקובע את התוצאה הסופית באופן ישיר, ככל שהמדידה מקצועית יותר – כך חיפוי הזכוכית יצא מדויק ומותאם למטבח שלכם.

ייצור וגימורים – הזכוכיות עוברות לחיתוך בהתאם למידות שנלקחו במכונות מתקדמות לדיוק מרבי. הזכוכיות עוברות תהליכי ליטוש יהלום היקפי בכדי להבטיח גימור נקי ולא חד לדפנות הזכוכית. לאחר מכן הזכוכיות עוברות תהליכי חיסום וחיזוק הזכוכית לצורך בטיחות ועמידות. השלב הסופי הוא הדפסה דיגיטלית ישירות על הזכוכית או צביעה בתנור בהתאם לבחירתכם.

התקנה מקצועית – צוות התקנות פלוס דיזיין בעל ניסיון של שנים בתחום חיפוי זכוכיות ומבטיח התקנה מקצועית ללא פשרות. שלב הראשון בהתקנה הוא הכנת השטח, פירוק השקעים ובדיקת התאמה של המידות. התקנת החיפוי נעשית ישירות לקיר באמצעות דבק סיליקון מיוחד סופר 7, בעל חוזק גבוהה ועמידות בפני לחות ועובש. לאחר הרכבת כל הזכוכיות יבוצע גימור ואיטום היקפי על ידיד סיליקון אנטי בקטריאלי. תהליך הייבוש לוקח הינו 10 שעות אך מומלץ להשאיר את השטח יבש לאורך 24 שעות לתוצאה אידיאלית.

חיפוי זכוכית מודפסת

מה היתרונות של חיפוי זכוכית?

זכוכית עמידה – הזכוכית המשמשת לחיפוי מטבח הינה זכוכית בעובי 6 מ"מ ועוברת תהליכי חיסום בטמפרטורה קיצונית ההופכות לחזקה במיוחד ועמידה בפני חום ופגיעות. זכוכית זו תהיה יותר עמידה בפני מכות וחבטות בהשוואה לכל קרמיקה. במקרה של שבירה הזכוכית המחוסמת מתפוררת לחלקיקים קטנים ולא מסוכנים.

ניקיון ותחזוקהחיפוי זכוכית למטבח מיוצר ביחידות שלמות הנחתכות בדיוק לפי שטח החיפוי הדרוש, שטח פניו אחיד וחלק ועל כן אין חריצים בהם יכול להצטבר לכלוך. הזכוכית לא צוברת אדי שמן, כתמים והתזות מטיגון. ניקוי הזכוכית נעשה על ידי תכשירי ניקיון סטנדרטיים הנמצאים בכל בית כגון ספריי חלונות כחול ומטלית לחה.

מגוון עיצובים – את הזכוכית לחיפוי מטבח ניתן לעצב בכל צורה, הדפסה וצבע בהתאם למטבח שלכם והקו העיצובי של הבית. בפלוס דיזיין מאגר של 100 מיליון תמונות שונות וגווני צבע לחיפוי שלכם. את הזכוכית ניתן להתאים לגוון הקיר, צבע הארונות או אלמנטים עיצוביים אחרים בשטח המטבח. הצביעה וההדפסה נעשית בצד הפנימי של הזכוכית, מה שמבטיח עמידות לאורך עשרות שנים.

קלות התקנה – חיפוי הזכוכית מותאם למידות המטבח שלכם ונחתך לפי מידה מדויקת עד לרמת המילימטר. בהשוואה לחיפויי מטבח אחרים, ההתקנה של חיפוי זכוכית הינה עבודה נקייה הדורשת הדבקה בלבד של משטח הזכוכית וגימורים היקפי האורכת בין שעה לשעתיים בלבד.

נראות יוקרתית – חיפוי זכוכית נותן למטבח ושטח העבודה מראה נקי, מודרני, אסטטי ואלגנטי במיוחד. ניתן לבחור חיפוי מטבח מזכוכית במגוון רחב מאוד של צבעים או הדפסות בהתאם לסגנון העיצובי שלכם – בין אם מדובר על עיצוב מודרני או כפרי.

חיפוי זכוכית מודפסת למטבח

לסיכום

ניתן לראות את העלייה בביקוש לחיפוי זכוכית למטבח בשנים האחרונות והסיבה ברורה: מגוון ענק של צבעים ואופציות להדפסה על זכוכית בהתאמה אישית, תחזוקה קלה, ניקיון פשוט, עמידות לאורך שנים, נראות יוקרתית. מחיר חיפוי זכוכית ייתכן וימצא יקר יותר מקרמיקה אך בהשוואה למוצר שמקבלים הסיבה ברורה. חיפוי זכוכית לא מצריך החלפה תקופתית ואינו מתקלה עם השנים. בפלוס דיזיין מתמחים בעבודות זכוכית וממליצים חיפוי זכוכית למטבח לכל לקוחותינו ומבטיחים מוצר איכותי ללא פשרות!

נשמח לעמוד לשירותכם בכל שאלה ובקשה (:

קבלו הצעת מחיר משתלמת
דילוג לתוכן