מגנט לדלת או טפט לדלת?

מה זה ציפוי דלתות?

חשבתם לחדש את הדלתות בבית ולאחר בדיקה מקיפה הבנתם שההוצאה גדול ומכבידה?! החדשות המפיעות הן שמהיום ניתן למצוא פתרון זול, נוח, יעיל ואיכותי שייתן מראה יוקרתי ויחסוך לכם בין 60-80 אחוז בעלויות – ציפוי מודפס לדלת! היום אין צורך להשקיע סכומי ענק על דלתות כניסה או חדרים חדשות כשאפשר להשתמש בקיים ולחסוך בעלויות השיפוץ. הטרנד החדש שמשגע את המדינה עכשיו בפלוס דיזיין במגוון ענק של סגנונות המתאימים לכל עיצוב ולכל כיס ללא פשרות על איכות.

טפט לדלת לבן קלאסי חלון רחב

מה האפשרויות ומה ההבדל?

החלטתם שאתם רוצים לחדש את הדלת שלכם עם ציפוי מודפס ולחסוך בעלות החלפת הדלת – ועכשיו עומדת בפניכם השאלה אם לבחור בטפט לדלת או מגנט לדלת. שני המוצרים משמשים מטרות שונות ונותנות מענה מותאם לכל לקוח. להלן טבלה להשוואה:

טפט לדלת מגנט לדלת
מחיר אטרקטיבי ✔️  
ציפוי קנטים ואינסרט ✔️  
הסרה ושימוש חוזר   ✔️
ציפוי למינציה ✔️  
עמיד בתנאי חוץ ✔️  
התקנה פשוטה   ✔️
מתאים לדלתות עץ ✔️  

איך מתקנים?

השלב הראשון הוא ניקוי יסודי של הדלת ופירוק מנגנונים באמצעות הכלים הדרושים. התקנת טפט לדלת נחשב לאופציה המורכבת יותר עקב הצורך בעבודה עם טפט פוליאסטר שלא משאיר מקום לטעויות וצריך להיות מודבק באופן אחיד על הדלת ללא אפשרות הסרה. ההדבקה נעשית באמצעות מגב לחיצה "סקוויזר" מיוחד בצורת כרטיס אשר מוציאה את האוויר ללא סימני בועות מתחת לטפט. בשונה מטפט, מגנט לדלת אינו מצריך ידע ונסיון בהדבקה ונצמד בקלות לדלתות מתכת. לצורך חיזוק המגנט ומניעת הסרה קלה מידי – מדביקים בהיקף הדלת דבק דו-צדדי חזק המאפשר לקצוות המגנט לא להתרומם עם הזמן וע"י מגע אדם.

טפט לדלת
סיכום:

לאחר שהבנו את ההבדלים בין 2 החומרים והחלטנו מה מתאים לצרכים שלנו, הגענו לשלב בחירת הדוגמא המתאימה. אצלנו תמצאו מגוון רחב של סגנונות ועיצובים מהם תוכלו לבחור את הדלת החדשה שלכם, בין אם מדובר על עיצוב וינטאג', אורבני או מודרני! בין אם תבחרו במגמט לדלת או טפט לדלת, בפלוס דיזיין תקבלו שירות אישי ומקצועי שילווה אתכם משלב המידע הדרוש, הכוונה וייעוץ ועד לתמחור אטרקטיבי והתקנה מקצועית בביתכם או בית העסק שלכם! נשמח לעמוד לשירותכם בכל שאלה ובקשה!

מגנט לדלת או טפט לדלת מהיצרן לצרכן רק בדפוס פלוס דיזיין!

מעבר לכל הדגמים
דילוג לתוכן