חיפוי גדרות גני ילדים

עיצוב גדרות בגני ילדים

ניתן לראות בשנים האחרונות עלייה במודעות בכל הנושא הקשור לגני ילדים, סביבתם והתנהלותם. על מנת לשמור על צניעות ופרטיות הגנים יוצרים חוצץ בין הגן לסביבה החיצונית ובכך מגנים על הילדים מפני הסחות דעת לא רצויות. רבים בוחרים לצפות את הגדרות הקיימים בחומרים שונים כגון יריעות ברזנט, חיפוי במבוק, לוחות עץ ועוד. בכדי לתת לגן אווירה ויחודיות נולד הרעיון לבצע עיטוף גדרות בשילוב הדפסה בהתאמה אישית. פתרון זה נותן את המענה לאיטום החלל וכך גם טורם בעיצוב ומיתוג אשר מושך את עין הלקוחות הפוטנציאלים שלכם.

חיפוי גדרות גני ילדים

מה האפשרויות הקיימות?

בפלוס דיזיין תמצאו מגוון פתרונות לגידור מעוצב לגני ילדים מחומרים שונים. חומרי הגלם הפופולאריים ביותר הם: ברזנט לחיפוי גדרות (שמשונית) ולוחות אלומיניום הנקראים אלוקובונד. ההדפסה נעשית ישירות על החומר בשיטת UV אשר עמידה בתנאי חוץ כגון שמש וגשם.

לפרטים נוספים: הדפסה על שמשונית – לחצו כאן | הדפסה על אלוקובונד – לחצו כאן

איך מתקנים?

ההתקנה מתבצעת ישירות על גדר קיימת של גן הילדים אשר נדרשת עפ"י החוק. אם מדובר בחיפוי לוחות אלוקובונד מודפסים – ההתקנה תתצבע ע"י קידוח ישירות למוטות הקיימות באופן צמוד ללא מרווחים. אם מדובר על שמשונית מודפסת ברוב המקרים ההתקנה תתבצע ע"י חבל או אזיקונים – פתרון קל המאפשר התקנה עצמאית ללא עלות.

חיפוי גדרות גני ילדים

 

סיכום:

התוצאה המתקבלת היא גדר בולטת בגן עם אלמנטים המתאימים להתפתחות של ילדים אשר יוצרת פרטיות ומעטפת חיצונית, צבעונית ומשמחת. בפלוס דיזיין תקבלו שירות אישי ומקצועי שילווה אתכם משלב המידע הדרוש, הכוונה וייעוץ ועד לתמחור אטרקטיבי והתקנה מקצועית בגן שלכם! נשמח לעמוד לשירותכם בכל שאלה ובקשה!

רוצה שנציג יחזור אליך?

    עדכונים לגבי מבצעים והנחות במייל

    דילוג לתוכן